Varför skall man gå igenom hela dagen när det redan står hur den skall bli på internet?

Jag har ingenting att göra, eftersom jag inte skall ta bussen förens om en timma. Så jag gick in och läste mitt horoskop. Såhär stod det idag:

Tur
En gnutta otur kan drabba dig idag.
Det rör sig antagligen om bagateller så
som oviktiga småsaker som kan råka
försvinna för dig.

Min kommentar: Råka försvinna? Nej tack.

Hälsa
De första timmarna på dagen kan du känna
 dig ur form. Men framåt eftermiddagen verkar
det som om du får mer och mer energi.

Min kommentar: Som vanligt då, haha (;

Ekonomi
Att just nu planera budgeten lite bättre skulle
inte vara helt fel. Kanske slipper du då den
obehagliga överraskningen att pengarna är slut.

Min kommentar: Försent, försent! El dinero es poof redan.

Arbete
Mycket av det som oroar dig verkar gå mycket lättare
än du trott. Du går stärkt ur situationen.

Min kommentar: Hoppas detta syftar på matten. Hoppas. Hoppas. Hoppas.

Kärlek
Vissa dagar kan du känna dig frestad till lättsinnigheter,
med det är ofta vid dåligt vald tidpunkt.

Min kommentar: Hm... va?


Relationer
Du måste vara tydlig i hur du formulerar dig för
att en ihärdig beundrare inte ska uppfatta det du
säger som en uppmuntran.

Min kommentar: "Va?" igen.

Hitta ditt egna horoskop för idag och imorgon här.

Kommentarer
Postat av: em

Haha kollar detdär typ varje dag. Gillar "horroskop"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback