Varför jag inte bloggat idag

Har vart med Johanna idag. (När jag vaknade i morse vid 10.30, hade jag fått ett sms där Johanna frågade att "du kan väl komma ner till allum vid 11?", haha - vi är grymma på att planera). Åt kycklingsallad på Paprika, det är riktigt vardagslyx. Och så har jag köpt en påse Ahlgrens bilar, och en Festis (vattenmelon och passionsfrukt - sjukt god, rekomenderas) som jag skall äta och dricka när jag snart skall slå mig ner för att läsa Harry Potter.

Såg Whyred- klänningen inne på Pondus. Lika
vacker i verkligheten som på bilden. Samma gäller de skyhöga dinsko-skorna. Jag är på riktigt shoppinghumör. Jag skall (man kan ju drömma) köpa:
♣ skor-i-massor ♣ klänningar ♣ tunikor♣ snygga vår-linnen ♣ jeans ♣ en vår jacka ♣ en väska ♣ en plånbok ♣ halsband (hallå, de är på rea precis överallt) ♣ anteckningsbok ♣ någon pocket- bok, en grym en ♣ teen vouge ♣ en massa vouge-tidningar (stod och kollade på många och länge idag) ♣ en frisytidning (inspiration, tack!) ♣ Solo ♣ Hm. Just nu kommer jag inte på så mycket mer.

Skall beställa klipp-tid snarast också, vill klippa topparna och lägga i lite blonda slingor. Det sista får vi se med, men... Äsch, nu börjar det här inlägget nå gränsen för att vara alldeles-för-långt-och-därmed-jobbigt-att-läsa. Tjingeling sålänge!

Kommentarer
Postat av: em

Alltså du skriver så bra. Även om det är långa texter så känns det aldrig för långt!

Postat av: Beth

Em: aaaah, tack så mycket! Gud vad snällt, nu blev jag jätteglad. Jag vill ge dig en kram. Det var jättesnällt sagt (:

2007-02-12 @ 22:14:09
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback