Tre saker jag antingen funderar över (eller jag är panikslagen över)

  • SEMLEDAGEN IMORGON. Jag gillar inte hatar vispad grädde (och speciellt i överflöd), men semlebullen och mandelmassan är gott. Med lite grädde och florsocker på hatten. Fast ändå är Semladet en sån där grej som det nog är tur att man bara äter en gång om året. Annars hade det vart skitäckligt.
  • OCH SEDAN FÖRSVANN VERKLIGHETEN. Först kom den med beskedet att jag inte kommer att vara ledig på flera veckor. Och nu försvinner min fritid och allt det där (de roliga delarna av verkligheten), i och med att skolan börjat. Hinduism, islam och Buddism - geometri i massor - 50 engelskaglosor hit, spanska-prov dit... J.a.g.d.ö.r.
  • DET STÅR ETT NAGELLACK BREDVID TANGENTBORDET. Jag hittade ett nagellack i en låda, i datorskrivbordet häromdagen. Ett sånt där det står "girls" på med läcker text, och som man säkert fick när man var en 9-10 år någonting. Men jag har skakat om den och innehållet verkar inte ha tagit illa vid sig av dessa år. Lacket är i någon blå-lila-silver-nyans (låter skitfult - är vackert, coolt), och jag vill måla naglarna med det nu. Så, till problemet: Korken sitter fast stenhårt. Stenhårt, stenhårt, stenhårt. Om man skulle kunna dö igen (efter punkt 2), så skulle jag nog göra det nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback