Snyggt (och inte snyggt)

Synd att man inte kan kommentera på StockholmStreetstyle längre utan att ha ett konto där, för de hittar verkligen alla guldkorn... och mindre vackra... Ja, här kommer två bilder hittade hos StockholmStreetStyle - så gör jag det bästa av situationen och kommeterar här istället!


Flipp! Säga vad man vill om Elin Kling, men hon har snygga kläder och bär upp nästan (men inte riktigt...) alla !
Den röda blusen är SÖT, och ser skön ut. Hade jag fått välja hade jag velat ha en i rosa.

Vännen där har dessutom fått tag i Jeansklänningen jag är sugen på... Jag själv hade dock inte matchat den med tights...



Ajaj... Pagen är snygg, men... tyvärr inte på Josefine Craaford. I alla fall inte så som den är stylad där.

Nej, jag är tvungen att skriva FLOPP (med tillsynes stora bokstäver).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback