Snörapport

98761-690Snörapport från istiden 2 forsätter: Påväg till busshållplatsen imorse såg jag inte ett piss, och efter ungefär 2 minuter förstod jag också att det var bara slöseri att sminka sig imorse eftersom snön tvättade bort och fläckade ut det lika glatt. Sedan var vi inne i stan och medan klassen simmade gick jag och Sofia runt, åt och sånt.
Och sedan var det dags att åka tillbaka. Jag har aldrig vart med om något Snösånt här förrut; spårvagnarna och bussarna var hur försenade som helst och det tog nästan 2½ timma att åka tillbaka. Hemskt! Nu fryser jag helt sjukt mycket och mår allmänt blä.

Jag ser ingenting positivt med det här. Kanske om någon skulle bygga en snögrotta så det lyser utanför fönstret ikväll, men det är väldigt tveksamt att något sådant skulle inträffa. Nu måste jag plugga. C som i Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

usch , aa.. det är verkligen så att man fucking freezing !
jag vill ha sommar ! :)

Postat av: kate

har ni inte sportlov nu?

2007-02-22 @ 11:07:14
Postat av: Beth

Kate: Nae, had det förra veckan (:

2007-02-22 @ 15:29:22
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Sverreastri

Brilliant site. Cheers.

2010-03-03 @ 14:18:22
URL: http://sverreastri.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback