Och jag borde bli fotograf (för jag använder mig av så proffsiga kameror)

Min kvääällNu fick jag nästan lite bråttom till att ta det lugnt (eftersom bloggen tröttnade och inte ville ladda upp min fin-fina 'hrm' mobil-bild).

Jag skall slå mig ner med kvällsmat (vaniljyoughurt och jordgubbsmüsli, kanske?), PLAZA, Vecko Revyn, plaza kvinna, Glamour och boken jag inte går mer än 5 meter ifrån sedan igår - Harry Potter och Halvblodsprinsen (om jag inte måste, till exempel när jag är i skolan). Nej, nu säger jag godnatt. Eh, "godnatt".

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe! Jag gillar böcker men jag kan iaf gå ifrån boken :D HAHA

Postat av: malin

haha det verkar rätt så bra den boken :D vill också läsa den!

2007-02-09 @ 13:52:42
URL: http://maliino.webblogg.se
Postat av: Beth

Linn: Haha (: Den konsten kan inte jag (;

Malin: Oh ja - spring till närmaste bibliotek eller bokhandel! Klara färdiga gå (;

2007-02-09 @ 13:58:17
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback