Och det blev ny design (ändå)

Dark Orange, ungefär 15 kronor.Åhh, jag kunde inte hålla mig. Jag orkade inte med den gamla designen. Hade haft den för länge, och det gör att det inte blir lika kul att skriva längre. Så jag får ha denna ett tag ändå, så får vi se vad det blir sedan.

Kvällen so far har spenderats tillsammans med Marabou Dark Orangeoch systrarna, och vi har kollat på
High School Musical. Verkligen skitknäpp film (musikal?), men ändå kunde jag inte låta bli att kolla på den. Bra-dålig, är väl den bästa beskrivningen på den.

Tjoho, sålänge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Min lillasyster är helt galen i den filmen. Själv har jag inte sett den.

Postat av: Jossan

Jag tyckte att designen vart bra ändå. Lite mer sommrig på något sätt?

2007-02-23 @ 22:20:40
URL: http://thjossan.blogg.se
Postat av: Samuelmarlin

Very well done. I enjoyed the site.

2009-05-11 @ 10:30:34
URL: http://samuelmarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback