Och det är inte ens fullmåne. Godnatt då.

Blogg.se bestämde sig för att vara emot mig när jag skulle blogga förrut. Igen. Så då blev jag pissed off och gick i protest. HEPP, OKEJ - INGA FLER BLOGGINLÄGG IDAG I SÅ FALL. Äh, jag lider av trötthet. Mycket trötthet. Stark trötthet? Vad säger man egentligen? Sak samma. Jag tycker det är dåligt att blogg.se typ alltid är knas i alla fall. Det kan få mitt humör jättedåligt. Jättefort.

Och ibland behövs det ett blogginlägg då man bara svamlar. För då bli nästa (förhoppningsvis) mycket bättre. Så, det här var väl en helt okej uppdatering av mitt liv? (:
Nu skall här sôvas, för snart börjar skolan igen. Det vill vi inte. Man kanske skulle ta och köra lite
törnrosa-style och sova i tusen år. Eller hundra, eller vad det är. Länge i alla fall. Och så har man gått ur allt vad skolan heter när man vaknar sedan igen. Det hade vart perfekt.

The End. eller godnatt, som man säger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tur att du kan blogga nu^^

Postat av: Frida

Blogg.se har verkligen strulat ett tag men nu verkar allt vara löst.

2007-02-18 @ 17:18:49
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Conradeline

Merci for all the wonderful writings

2009-04-08 @ 08:52:16
URL: http://conradeline.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback