M-m-make your own style

Dagens fyyyyyyynd
Jag åkte ner en timma till allum bara för att... eh, jag vet inte. Men jag kom inte ensam hem i alla fall! Hittade t-shirts hos Vero Moda för bara 25 kronor styck, det är helt otroligt! Innan hade de kostat 100-
lappen för en. Nu fick jag två för 50 pix! Tjena fynd. Köpte den gröna i min vanliga storlek, och sedan den grå i Large. Men det är det som är det fina med t-shirts för det gör inget att de är större i storleken - det är snyggt då också! Så det gör ingenting när ens egentliga storlek inte finns. Superbra.

Det blev ett nagellack också. Inte i den vanliga, skrikiga neonrosa färgen som bland annat Hotspot har köpt. Nej, jag hittade ett i nästan samma färg - fast kanske PYTTELITE mörkare och lite mer skimrande. Cool. (Gillar den skrikiga neonrosa också, men idag var det denna nyans som fick följa med mig hem).
Nu blir det till att måla naglarna, alltså. Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Riktiga fynd ju :)

Postat av: Anna

åååh! Jag måste komma förbi en Vero moda butik, hehe :D

2007-02-11 @ 16:54:09
URL: http://anabanana.webblogg.se
Postat av: Helena på ROOMSERVICE

Kul med så lyckade fynd - det bästa som finns :)

2007-02-11 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback