Listan

Max Factir Finity Compact FoundationNu har jag läst ut det stora skönhets- numret (veckorevyn)! Jag skall absolut inte överdriva; man kände sig lite fräschare, lite snyggare och lite piggare när man läste. Eller man kände åtminstone att man skulle kunna känna sig så om man följde lite av vad som stod där. Mycket fina tips, och bilder som piggade upp, får jag lov att säga.

Som alltid när jag läst ut en tidning sitter jag nu här med en lista på saker de skrivit om i tidningen som jag är nyfiken på. På dagens lista står bland annat Max Factor Compact Foundation (se bild till vänster), den verkar ha både snygg förpackning och ett innehåll som bidrar till snygg förpackning på mig med (hah, där fick jag till det). Någon som har denna? Fungerar den bra?  
En annan punkt på listan är boken
Bergdolfsblondiner som jag skall köpa. Har läst en del om boken, så då får man väl läsa den faktiska boken också.

By the way - jag gillar nyansen på rougen som man fick med nya VR. ¡Estupendo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback