Klänningaaaar!

Nu skall vi frossa i vackra klänningar! Och inte bara vackra klänningar, utan vackra klänningar från höst- kollektionerna 2007. Se, läs - njut!

Rodarte
Stickat är vackert, höstigt och oh så snyggt. Och jag älskar det. Något som gör mig extra glad är att de gula detaljerna håller i sig. Det var i och för sig inte oväntat, men ändå.
Åter till klänningen, som ser ut som det plagg som när det väl hamnar i mina händer och jag får på mig - inte åker av på ett tag. (Jag ser mig själv i denna klänningen framför öppna spisen - mysigt!)


Rodarte
Det var denna skönhet som fick mig att skriva hela det här inlägget. Färgen är kanske vanlig på klänningar - men fantastisk ändå! Hela modellen på klänningen är fantastisk.
Om jag hade blivit bjuden på någon stor härlig tillställning någon gång och hade pengar till det så hade jag köpt denna och klätt mig i den.


Nicole Miller
En underbaring som man vill ha på sig på julafton, nyårsafton, ELLE-galan... Alla speciella tillfällen under vintern! (Oh my god, jag börjar redan planera outfit till nästa jul - det är ju tragiskt)
Vad är speciellt med denna klänning då? Det härliga mönstret såklart!



Bethsey Johnson
Jag har inte en aning om när jag skulle använda denna, men det är inte vad det handlar om, så skit i det nu. Att köpa kläder är för känslan, och helheten och... åh, sak samma - denna är min stil sååååå mycket. Marinblått och... marint - perfekt hela vägen. (Och ser du knapparna eller?)


Bethsey Johnson
Den är bara sådär ful-snygg, om man får säga så. Ingenting som utstrålar snygghet, men den är ju inte ful direkt. Eller hur skall jag uttrycka mig?
Silver och blått är snygg kombination. That's it.




Bethsey Johnson
Jag brukar inte gilla blomster- dekorationer på klänningar och sånt, men här var det minsann annorlunda. Denna är ju för tusan vacker!





Anna Sui
Nu är det nog inte många som fattar någonting. Men den här färgkombinationen kändes på direkten så höst 2007. På något sätt.
Klänningen känns väldigt mormor- ig, och det är cool. De korta ärmarna sätter pricken över i.



3.1 Phillip Lim
En av mina favoritdesigners vet hur det skall se ut. Färgen påminner om en sån där sliten ram, till en vacker målning - inte illa. Och att den har fickor... på denna klänning verkar det passa bättre än på typ alla andra! Om jag fick välja att få en av ovanstående klänningar gratis, bara en, så hade jag valt denna.
Inte utan att tveka, men visst är den speciell?



Bilder: Style.com

Kommentarer
Postat av: Odinastrid

Your website is extremely interesting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback