Indiska, tjoho!

indiskaindiska
Indiska har fått in lite nytt till
hemsidanJag börjar gilla Indiska mer och mer. För ett år sedan gillade jag dem inte alls, för den kassa kvalité på deras smycken som jag råkade ut för som liten. Men nu har dem riktigt mycket snyggt, och inte alltför dålig kvalité.
Här är 4 plagg/accessoarer jag skulle kunna tänka mig att lägga pengar på nu i vår. Först ett snyggt linne, cool till vardags. Sedan den snygga tunikan, i vitt och blått. Kan bli mysig i sommar också, att bara dra på sig när man vilar sig emellanåt då man solar.
Och sedan väskorna... De är inte fula i alla fall. Den gula... - åh, vad jag vill matcha solen i vår/sommar! Och den marin- randiga snyggheten är också riktigt snygg. Jag vill ha.
indiskaindiska

Kommentarer
Postat av: Elin

mm, jag håller med om att man verkligen ändrat uppfattning om indiska på senare tid :) fin blogg btw!

2007-02-14 @ 13:38:19
Postat av: Lightcine

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback