Hejsan

Eftersom jag inte har något bättre för mig...

[ -] - Jag är kortare än 160cm. (är typ 168 centimeter lång)
[X] - Ibland tycker jag att jag är ful. (det gör väl alla lite now and then?)
[ -] - Jag blir lätt brun. (Nja. Innan har jag inte blivit det, men nu sommaren 06 så blev jag faktiskt riktigt brun...)
[X] - Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. (japp, vet inte riktigt vilken bara...)
[X] - Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.  (toningen vägrar gå ur...)
[   ] - Jag har en tatuering. (men vill definitift ha en i framtiden)
[ -] - Jag är osäker över mitt utseende.(osäker? nej, jag vet hur jag ser ut.)
[X] - Jag har haft/har tandställning. (Jag har, har haft. skall få)
[   ] - Jag har glasögon/linser. (nej, det har jag inte)
[ -] - Jag skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis.(det är ingenting jag brukar gå runt och fundera på)
[   ] - En helt okänd person har sagt att jag är snygg.(nej, så är det)
[   ] - Jag har mer än två piercingar. (skall faktiskt pierca mig snart)
[   ] - Jag har piercingar på andra ställen än i öronen. (se ovanstående)
[X] - Jag har fräknar. (året runt, men speciellt på sommarn)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funderar på att börja med en egen blogg. Har följt din och mimmis ett tag nu och de verkar kul :) men jag är inte så jättehaj på datorer. men tycker du jag ska våga..?

2007-02-03 @ 12:18:52
Postat av: Beth

Anonym: Självklart vågar du! (: Jag är inte alls bra på sånt här med internet och sånt (främst), men att sköta en blogg är inte så svårt alls!

Skriv om du skaffar en så man kan kolla!

Postat av: Sassa

Japp nu har jag skaffat en:)Vet inte riktigt hur allt funkar än, men det kommer vell. Glömde skriva namnet förut. hehe..

2007-02-03 @ 18:09:30
URL: http://sassans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback