Från Kicks vill jag ha...

Från Kicks

Jag har aldrig riktigt lagt märke till Kicks hemsida tidigare, men nu är den en given favorit! Grymt mycket bra tips och råd, och kommentarer till de flesta produkter! Jag har plockat ut vad jag vill ha. Och som ni ser blev det inte så lite...

Scholl Party Feet, 45 pix Har hört att dessa gör det lite bekvämare att gå i högklackat. Very good.

Mascara: L'oréal Voluminoux4, 100 kronor Har hört mycket bra om denna. Värd att testas?

Mascara: L'oréal Panoramic curl Mascara, 125 kronor Dröm- mascaran?

Mascara: Maybelline Unstopable, 110 kronor Detta är en av de mest prisvärda mascaror jag haft. Ever.

Läppstift: Max Factor Lasting Color, 95 pix cool och söt nyans på samma gång.


Gilette Satin Care, 50 kronor Den luktar aprikos... mm!

Gilette Venus Vibrance, 165 riksdaler rosa - perfekt!


Concealer: Lumene Beauty Base Cover Palette, 95 pix Jag har aldrig haft en concealer, men man kanske skall investera i en?

Hårvårdsprodukter: Curlz, 90 kronor/styck Lockar låter lockande?

Hårspray: Sunsilk Volume Spray Hold, 45 pix Denna rekomenderar jag! Man får helt otrolig volym i håret!

Hårinpackning: Sunsilk Care&Repair, 48 kronor Detta behöver mitt långa hår som gillar vintern lika lite som jag.

Oliv Massageolja, 200 ml. 60 pix Man kan massera syster eller mamma eller något, och få en slant för det - eller så kan du be dem massera dig!

Läppstift: Isadora Cream Intensive. 95 riksdaler Bleka rosa nyanser är snyggt som tusan, tycker jag.

Foundation: Max Factor Face Finity Compact Foundation, 140 kronor Denna skall jag lätt köpa! Snygg förpackning dessutom.

Parfym: Kenzo Amour, 30 ml. 415 kronor Godaste doften, tycker jag. Men det är ju väldigt personligt det där.

Mascara: Max Factor 2000 Calorie Curled Mascara, 120 kronor Här snackar vi tjocka, tunga, coola ögonfransar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Scholl Party Feet is the shit! Ur-bra!

Postat av: Christin

Jättefint kollage, roligt att spana in! Vill prova party feet :)

2007-02-21 @ 20:59:17
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Nicholina !

jag vill ha max factor läppglanset :)

2007-02-22 @ 16:36:47
URL: http://nicholinadenfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback