En Ipod högst på önskelistan

Ipod ?

Uppdaterad:
Jag ångrade mig. Allra helst vill jag ha en sån här på bilden ovan. Vad heter den modellen? Någon som vet? Den hade vart perfekt, helt och hållet!


Ipod Nano
Jag måste ha en Ipod. Men tro inte för livet att jag någon gång (..de närmaste 10 åren i alla fall) kommer att ha råd med en. Men jag vill haaa en. Helst en nano i vitt, med rosa skal (se bild ovan).
Den på bilden här nedan är också helt okej. Bara jag får en rosa. Som rymmer mycket bra musik.
Ipod Shuffle


Kommentarer
Postat av: julia

den modellen du vill ha tillvekas inte längre den är jättegammal det är en ipod mini

2007-02-03 @ 23:00:22
Postat av: Beth

Julia: Naw, skit också. Den var ju snyggast! Varför tillverkas inte den längre nu då... /:

Postat av: Anonym

Den är super tung och vääääldigt klumpig. Har en exakt sån, rosa iPod mini alltså. Var inte ledsen, köp de nya. De ääär bättre! :)

2007-02-24 @ 21:25:29
URL: http://ingridtobin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback