Dagens lista

Jag förkortade listan. Det brukar vara så jobbigt för folk att läsa igenom för långa listor. Men den var kul ändå (:

Favoritväska: Åh, jag vet inte. Gillar de flesta.
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Jadu, den som kunde svara på det...
Ögonfärg: Blågrå.
Favoritfilm: Forrest Gump
Favoritskor: Paljettskorna kommer alltid att vara favoriterna. Det känns i hela kroppen.
Drömjobb: Författare Beth.
Favoritkaffe: Usch nej, jag gillar inte kaffe.
Sofi eller Ebba: Är så trött på hela diskussionen. Jag är inte intresserad av vem som är bäst.
Hur många skor har du: Puh... 20-25 par ungefär.
Louis Vuitton eller Gucci: Louis Vuitton
Kilklack eller stilett: Kilklack
TV-program: Grey’s Anatomy, Cityakuten, House, och One Tree Hill.
Favorittidning: VeckoRevyn och ELLE just nu.

Vill ha mest just nu..
Skor: Hm. Wedins har fått in många snygga med öppen tå, annars kilklackarna hos din sko.
Klänning: En söt en.
Väska: Kuvertväska, vill jag ha.
Jeans: Jag vill ha... grå. Eller mörkblå. Alltid superslimmade.

Ett eller annat..
Fendi B-bag / Fendi spy: Är inte överdrivet förtjust i Fendi över huvud taget.
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Louboutin, de är vackra skapelser det.
Coca Cola / Pepsi: Absolut inte Pepsi. Usch nej. Cola är det som gäller.
Pastasallad / Kycklingsallad: Olika. Gärna pastasallad med kyckling i.
Fläkt / solfjäder: Solfjäder. Åh, jag älskar solfjädrar. Det är det underbaraste som finns. Nästan.

Har du någonsin..
Snubblat runt i dina klackar? Oh ja
Varit avundsjuk på någon? Absolut.
Hatat någon? Ordet skapades väl för att någon kände just så, och det var den personen tyvärr inte ensam om att kunna känna så. Finns så mycket folk som inte har något vett någonstans.


Kommentarer
Postat av: ed hardy shirts

Classic exposition, I have also mentioned it in my blog article. But it is a pity that almost no frienddiscussed it with me. I am very happy to see your article.

Postat av: ed hardy t shirts

tried to think so, but i found it was not as the same in the actual process. As you mentioned, I still have doubts, but really thank you for sharing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback