Camilla Norrback

Camilla NorrbackMånga andra bloggerskor har också uppmärksammat Camilla Norrbacks vårkollektion under veckan, men jag har haft ganska fullt upp så min tur blir det nu, en regnig fredagseftermiddag istället.
Jag tror inte att någon blir förvånad när jag säger att klänningen till vänster här är en given favorit hos mig. Väldigt enkel, men sedan har den en V-ringad detalj över bröstet som fick mitt hjärta att smälta. Jag vill springa runt i denna i sommar. Nu till våren tar jag gärna baskern också!

Två andra av mina favoriter:

Kommentarer
Postat av: malin

Vilken snygg klännig, skulle okcås tänka mig att kunna springa runt i den i sommar :D

Postat av: Erika

Jag gillar verkligen hennes vårkollektion skarpt!

2007-02-02 @ 17:37:34
URL: http://morsningkorsning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback