Britney in på rehab (igen)

Jag har inte orkat skriva om det, för det gör så många andra. Men jag kör ändå en kort genomgång + analys här nu, så har vi det gjort för denna gång.

Beth sammanfattar:
Britney åker in på rehab, och lämnar dagen efter.
Britney rakar av sig håret och taturerar sig (igen).
Britney åker in på rehab, och lämnar dagen efter (japp, igen).
Britney åker in på rehab, en tredje gång.
Britney hade tydligen åkt och knackat på hos exmaken Kevin Federline, som också är pappa till Brits barn.
Hos Hollywood Rag står det att om Britney lämnar rehab tidigt igen, så kommer Kevin att gå till domstolen och försöka få ensam vårnad för barnen.

Beth analyserar (cooling):
Jag mår inte bra när jag läser om hur Britneys liv är just nu, alltså måste det vara miljoner gånger värre för Britney själv att liva med det. Ändå är jag berädd att stå på Kevins sida för första gången i mitt liv. Kevin är den ända i Brittans omgivning som har försökt hjälpa henne nu (vad jag har läst), och jag tror att Britney behöver vila sig rejält.
Hon kommer fortsätta må dåligt tills det att hon tagit tag i sitt liv, och kan hon inte göra det kommer barnen inte heller att må speciellt bra tror jag. Sure, barnen mår inte bra av att vara utan mamma heller, men jag har inte sagt att de inte får träffa henne över huvud taget.

Jag vill inte ens veta hur det är att leva i den värld Britney lever i. Paparazzi dygnet runt, ingen som bryr sig när hon mår dåligt (eller?) och en karriär som gick åt skogen. Musiken var ju mycket det som fick Britney att må bra. Jag tycker synd om henne.

Här tar mina tankar slut för tillfället, vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: johanna

jag lovar att nästa gång kommer det stå att hon har tagit livet av sig :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback