Sammanfatta!

98761-1531
Jag slutade högstadiet, lämnade den delen av Sverige, den delen av historian. Flydde österut mot gymnasium och underbara människor. Livet förändrades, och det skall det ju också göra med tiden - jag är nöjd med mitt 2007. Det finns alltid saker som saknas eller som det var för mycket av, men - livet förändras, så det är bara att andas in, ut och vänta in 2008 efter ett par överraskningar. En lista från
Lolita får sammanfatta året på ett alldeles för kort och konstig sätt, men ändå på ett sätt. Tjoho!

Klädesplagg : Jag har inte vart överglad i kjolar sedan typ lågstadie- åldern, men plötsligt händer det. Jag fick kjolfebern i år.
Accessoar : Klackar och väskor. Men mest klackar. Detta är dock inte någon nyhet (till skillnad från kjolen) för min del, det är något magiskt med skor.
Skor : Jag inhandlade lite högre än 2- centimeters- klackar och jag lyckades i alla fall halvbra med ett av förra årets nyårslöften - lära mig gå i klackar. Favoriterna blev de lila 10,5- centimetrarna, de lackiga svarta lika höga samt vardags- heelsen som jag inte vet hur höga de är riktigt.
Köp : Ursäkta om jag är tjôtig, men det får nog bli skor där också. Skor, böcker och fina kläder slår alltid alla andra köp.
Bok : Som den sanna Harry Potter- nörden jag är så blir det väl ngen överraskning att The Deathly Hallows kramade om mitt läsarhjärta mest.
Inspiration : De mest konstiga saker. Jag kan se tapeter, lister, gräs eller berg och hamna i värsta inspirationsstormen. Mest har jag nog inspirerats av mönster, dock. Mönster från var-som-helst och av dagen från dag till dag.
Bloggar : Jojsi, Akire och Rar får jag väl ändå saga var bland de bästa i år.
Låt : New Shoes - Paolo Nutini, Alloway Grove - Paolo Nutini, Magic - Bruce Springsteen, Girls In Their Summerclothes - Bruce Springsteen, med väldigt många fler.
Film: Marie Antoinette, Harry Potter och Fenixorden och Arn Tempelriddaren var bäst utav de bästa. Denna punkten la jag till själv för jag tyckte att de där filmerna var värda att nämna.
Resa : Detta var inte direkt resans år, utan mer längtans inför Thailands- resan som det snart bär av på.
Magasin : Brittiska GLAMOUR, Modette och ELLE.


Kommentarer
Postat av: Madsmarita

Enjoy your website very much. Good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback