Blandade känslor, vare här..

98761-1528
Gillar inte blogg.ses ständiga problem. Okej, där tog jag i lite - men jag ger mig själv rätten att göra det. För det är ju i alla fall problem från och till, och det är för ofta = ständigt. Punkt var det där.

Dröm- brevlåde- scenario inför imorgon: Öppna gröna stora fula lådan och finna lilla fina paketet med rosa rosett från Rosie Jane Cosmetics innehållande Cheek Gloss. Jag är i behov av rouge, och jag är alltid aldrig i behov av söta förpackningar. Snyggheten finns att köpa hos
Accessora (vart annars?), men själv får jag nog nöja mig med att sitta och se på den genom laptop- skärmen tills plånboken någon gång får några slantar över. 

Jag säger bara: rosa rosetter och vitt.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Nej nu har jag blivit beroende va din blogg :P
Jag har läst nästan alla månader nu, eller nja, så många jag hunnit iallafall :P Ja, god fortsättning heter det nog :)

Postat av: J E N N Y

Kolla in min blogg och rösta på vem du tycker ska vinna tävlingen!

www.bluedreams.tjejsajten.se/blogs/124932/och-haer-aer-finalisterna---dags-att-roesta-paa-din-favorit-.htm

Kram!

2007-12-27 @ 22:28:56
URL: http://bluedreams.tjejsajten.se
Postat av: Ellis

Haha jag har eh femhundraelva rouge, jag kan faxa ett :)

2007-12-27 @ 22:32:32
URL: http://Ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback