Vilse i eftermiddag

98761-1267
På dagens schema står... tja, man kan kalla det studiebesök. Jag och S (som skall börja på samma gymnasium som jag) skall ut och åka tåg och försöka hitta till den skola vi skall börja på måndag. Som ingen ut av oss vet vart den ligger exakt. Spännande.

Ribbat linne från Zara, magkort tröja med monster-mönster från H&M, gamla jeans från H&M, skor från skopunkten och en väska från Lindex Accessories är vad jag har på mig idag. Röda naglar, knut på huvudet och Wisbyringen är med mig också. Och gissa om det trillade ur en rad svordomar ur min mun imorse när jag gjorde upptäckten att jag glömt mina vita tygskor med snörning uppe i Fjällbacka. Andas in, andas ut.

Kommentarer
Postat av: Amanda

snyggt!

2007-08-16 @ 15:39:41
Postat av: josiiee

härlig outfit/bild!!

Postat av: Arnttina

Great .Now i can say thank you!

2009-04-08 @ 10:13:33
URL: http://arnttina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback