Vad jag faktiskt köpte

98761-1244
I samarbete med vädret presenterar jag en slösar- dag. Molning, men ändå ganska varmt - behagligt - är väl som gjort för lite shopping. Så jag och mormor har sprungit i Galärbacken hela dagen. Och innan jag börjar presentera vad jag faktiskt köpte, så skall jag berätta om ett ställe där jag inte köpte ett dyft (mormor köpte två fleeceplädar, men det hör inte till saken): Amadeus Interiör, mittemot konsum. Mys, mys, mys - säger jag. Hade aldrig vart där inne tidigare, men de hade supermycket superfint, och dessutom ett alldeles underbart sött och fint café. Måste besökas! Det blev dagens Fjällbacka- tips, naha (;

En stycken
tröja från Simple Wish, en klänning från B*Young och en bedårande stickad blus från Bandolera blev det tillslut, i alla fall. Av mormorn fick jag ett par mysbyxor också, ICHI kommer dem ifrån. Och allt köptes på rea. (Jag gillar egentligen inte ens sommar- rean, oftast...)
Vad som inte syns på bilderna är att den där söta Bandolera- blusen är garnerad med världens finaste träknappar. Jag lovar. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback