Unless we get a little crazy

98761-1248
...låt: Crazy -
Seal eller Alanis Morisette. Har inte bestämt mig för vilken version jag gillar bäst.
...frisyr: Borstat (men inte genomborstat) i slarvig knut-och-tofs-blanding.
...smink: Inte något, dagen till ära :P
...klädsel: Uppvikta mörkblå jeans, beige- och vit- randig oversizad t-shirt, röda naglar, stenar i öronen och finaste silverringen.
...händelser: Tja, inte mycket mer än jobb. Men det var faktiskt ganska kul idag (:
...planer: Ta en dusch, titta på TV och bläddra i en gammal VOGUE hade jag tänkt (:
...vill ha: En ny enkel klänning bara. Jag har helt enkelt klänningsbrist. K-a-t-a-s-t-r-o-f.
...drog: Bikinisar, på rea. Svårt att undvika med mitt jobb:P
...tråkigaste: Nja, har haft en ganska kul dag (:
...finaste: Min bandolera- tröja. Jag är kär.
...köp: Åh, jag har inte bestämt mig ännu:P Skall jag köpa den svarta bandeu- bikinin? Den är ju fin, trots allt...
...mat: Entrecôte (stavade jag rätt?), potatis i ugn, och en halv gurkbit...:P haha.
...mående: Prima.

... och jag snodde listan från Fashion, Fame and Everything in Beetween.

Kommentarer
Postat av: Sassa

åhh, jag är så avis på dig.. haha, låter dumt. men du får bo i fjällbacka i värsta fina stugan (jag älskar västkusten), har ett jobb som verkar kul (jag har inget jobb, & får tigga till mig pengar eller missa alla konserter å annat kul som MÅSTE göras innan sommaren är slut) du verkar i alla fall haft en bra sommar. :) de har väl ja med iofs...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback