Till blixtar och dunder (magiska under)

98761-1252
...eller åtminstone skyfallen. För självklart flyttar åksmolnen på sig så fort jag gör ett kollage med anknytning till dem (; Den vanliga turen antar jag. Idag har jag och mormorn vart i Stan. Åt lunch, och sprang i några butiker. Det skulle shoppas födelsedagspresenter - kläder, med andra ord.

Vad det blev från mormor får ni se på onsdag (födelsedagen!), men vad jag la mina egna pengar på kan ni få lov att se redan nu. Det kilotunga måste-ha-numret av ELLE (ah, trendbibeln) skall jag slå mig ner och läsa straxens.
Finns inte bättre sysselsättning nu när tunga droppar fullkomligt öööööser ner. Pappa tog med senaste Hennes- numret också, som jag redan har bläddrat lite i. Såg inte jättekul ut, men jag tackar inte nej till det ändå.
Vid Bältesspännare- parken (typen av favoritplatserna i stan, or what?) så köpte jag också ett snyggigt flätat armband hos någon gubbe i ett smyckes- stånd. 30 pix! Det är allt jag har att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback