Stil var ordet!

oslostil

Att matcha skor och väska är INTE överskattat. Se bara på fröken här ovan. Här har vi höstinspiration så det räcker och blir över. Just när man tycker att leopardfläckarna är fruktansvärt "passé", så blir det helt plötsligt snyggast på stan igen. Stövlarna och koftan känns bäst - men att matcha väskan känns fantastiskt. Den här bilden tänker jag bära med mig i en stilbok som jag skall knåpa ihop. Den skall följa med mig över allt.

Nu skall orangea naglar bli cerisa. Ciao!

Oslostil.

Kommentarer
Postat av: Anna

cool väska ! :)

Postat av: Jossan

Jag diggar koftan! (:

2007-08-23 @ 21:19:04
URL: http://thjossan.blogg.se
Postat av: pernilla

hej bomb!
jag undrar bara hur man får ramar runt inläggen.den där honeydew är ju bort tagen nu så jag kunde inte hitta hur man gör=/ snälla hjälp mig:D
hej hopp
..förseten,snygg look=)

2007-08-23 @ 21:37:25
Postat av: mika

Snyggt med knästrumpor

2007-08-24 @ 18:56:22
URL: http://mikaelabehm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback