Sommar, sommar och jobb. Havet och vinden...

image1231
Jo, det blåste rejält på första (och sista?) båtfärden för i år.
Vågorna slog och slog, men jag kan inte säga att jag hatade det ändå. 

Jag är: I Fjällbacka. Nyduschad. Påväg till jobbet (om cirkus 50 minuter).
Jag önskar jag vore: I Partille, med massa tid - till att blogga. Jag saknar det! (:
Jag har: Bloggabstinens, bloggabstinens och bloggabstinens. Jag vill ha en heldag (okej, kanske mer en hel halvdag) bara till att ta ikapp allt jag missat. Allt bloggskrivande och bloggläsande.
Jag tänker på: Födelsedag(-ar....tihi, gissa? (; ). Jag fyller faktiskt år om bara... är det 10 dagar? Ja, det är det baskemej. Fantastiskt.
Vad jag gillar mest nu är: Att sol utlovas till just de tre kommande dagar då jag är ledig. Och att jag kommer hem till snygga Partille nästa vecka.
NU: Jag skall försöka snabb-blogga några (i alla fall något) inlägg, fort-som-tusan. Ses straxens!

Kommentarer
Postat av: Shops2006

Perfect work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback