Så låter tonerna extra klara

image1255
Idag är sista dagen  i mitt liv som  jag sanningsenligt kan svara "femton" utifall att frågan "hur gammal är du?" skulle ställas. Därför känner jag mig lite extra ung, lite extra liten idag. Typ springer runt i de löjligaste och fulaste (men väldigt sköna) shortsen jag kan få tag på, och käkar miniglass. Inte för att det är speciellt för barn, men just idag känns det lite extra barnsligt (på ett bra sätt, självklart).

Senaste dagarna har jag vart jätteovän med Photoshop. Det blir bara världens dåligaste skärpa, upplösning och kvalitét. Allt är fel med andra ord. Skall försöka snacka "kompis" med det ikväll, men sålänge får jag publicera ännu en kass bild. På ett par lite mindre kassa hörlurar. Ser väldigt fina ut, om du frågar mig. Ser bra ut också. På
Webbhallen får du dem till det minsta priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback