Jag ser bara elegant.

Elegant!
Den eleganta stilen är typ det enda jag kan tänka på just nu. Pumps, damiga kappor och klänningar och smink i typ 20/40-tals anda. Kollaget symboliserar vad som är allra snyggast just nu (och just plaggen på bilden är inget jag tycker vore speciellt fint att ha tillsammans).

DAM- KLÄNNINGEN från Single: Att gå runt och se ut som en glänsande snygg 70- tals tapet. Smaka på det. Allt smakar inte jubel och gala- föreställning - men mycket gör! Typ klänningen på bilden ovan. Tillsammans med pumps. Svarta strumpbyxor. Och snygga vantar.

SKORNA från Skopunkten: Absolut de snyggaste budget- skorna just nu. 8 centimetersklacken känns svår för mig just nu, men jag KAN bara inte gå runt och vara rädd för det. Speciellt inte i närheten av dessa vackra.

KAPPAN från Missoni: Här har du vidd, volym, midja och spännande mönster i en och samma förpackning. Jag vill ha den så myyyyycket.

ROUGE från Make Up Store: Inte illrött, inte rosa. Något där mitt emellan. Tänk
såhär, men mycket mindre extremt (kan tyckas skrämmande; men jag hittade ingen bättre bild).

Kommentarer
Postat av: anna

snygga skor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback