Höst!

98761-1276
Så var skolan igång igen! Denna gång är det en helt annan skola jag börjat på visserligen, men det känns fortfarande lika o-somrigt att springa runt bland korridorer, bibliotek och bamba.
Höst- inspiration i modeväg, är vad vi alla verkligen behöver sådana här dagar! Jag är övertygad. Inspirationen kommer från
Net-A-Porter, och ingen annan stans.

Mormors- modet har vart omtalat en ganska bra stund, och Emilio Pucci understryker det verkligen. En kortare klänning i  jättemönstrat + söta färger = kan inte gå fel.
Anna Sui ger som vanligt oändliga craves med sina coola, coola kappor. Sure, heja Burberry! Men kappan på bilden ovan (matchat med blommig klänning under) är väldigt, väldigt nära.
Sist men inte minst är den där obekväma (?) polo- rigningen hjärtligt välkommen. Igen. Jag minns mina första år i grundskolan med alla dessa höga halsar... Plötsligt är det de första dagarna i gymnasiet och där är dem igen. Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker det är skönt eller hemskt, snyggt eller fult. Jag kan bara konstatera att det är coolt och inte töntigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback