Det må vara ett långt inlägg, men än ett fyllt av bara glädje!

070815
Det är ganska otroligt, men jag är inte helt slut. Jag vaknade klockan 9 och blir lite firad av systrarna, som bakade sconesfrukost = bra start på dagen. Städning var näst på schemat, men det gick hyfsat fort. Vidare till stan med farmor. Nästan 5 timmar sprang vi runt, och amalia vad mycket fint jag fick! Köpte några småsaker för egna pengar också. Hem, byta om knasfort och sedan har det firats med kusinfamiljen hela kvällen.

Ni kommer att hata mig, men jag orkade verkligen inte fotografera alla kläder som jag fått just här, just nu (en liten bild blev det i alla fall). Men om jag inte får superlust att lägga ut dem imorgon, så kommer ni åtminstone få se dem i framtiden, på annat sätt. Jag skall bli bättre på att lägga ut dagens outfit. Både för min, och er skull. Kul för mig att kolla tillbaka på allt, senare också ju (:

Men här är en lista på vad jag BLAND ANNAT har fått idag i alla fall:
HARRY POTTER- BOKEN: Typ den bästa, tillsammans med alla kläder - åååh, vad jag vill läsa den nu.
The Notebook- boken på engelska.
Paolo Nutini och Regina Spectors CD- skivor, samt Ubrella- singeln (Rihanna, såklart).
Pärlor.

Kläder:
Orange tröja i organiskt bomull och mönstrad blus från Zara.
Blåjeans med hög midja, svart kjol med hög midja, och vit svart-mönstrad "mag- tröja" från H&M.
Svart nyinkommen klänning och en lila polotröja från Indiska.
Kofta från Gina Tricot.

Och så köpte jag ett par fjäderörhängen hos Topshop, och ett mörk cerist nagellack från Depend. Och ett ribbat linne hos Zara. The end.

PS: Ja, just det. Fick ju med en dagens outfit där uppe också. Måste ju berätta vad den består av. Bestämde mig för helsvart - ribbat linne från Zara i
kjol med hög midja+fickor+guldfickor (!!) från H&M, och halsband från H&M (som gick sönder typ nu), armband från ett gatustånd i Bältesspännarparken och röda naglar.

PS 2: Jag tog bilderna med vår "dåliga" kamera, så egentligen är den där bilden på kläderna skitsamma :P Hela syftet med den var att visa färgerna, och inte en enda stämmer typ överens med verkligheten på den där bilden:P haha.

Kommentarer
Postat av: Georgmariann

I want to say - thank you for this!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback