Carpe Diem

98761-1235
Den närmsta veckan utlovas sol, och dessutom sol som man nästan kan tro på att den verkligen kommer. Redan ikväll har solen lyst och värmt mer än vad den gjort under hela sommaren, ungefär. För att fånga en sommar som i normala fall späds ut under 2 månader, men nu kommer i koncentrerad form packad under bara en vecka - glöm inte de nödvändiga 1-2-3.

1 - BLUSAR OCH KLÄNNINGAR I LJUSA & GLADA FÄRGER, SILKIGA OCH SVALA MATERIAL:
Solen kommer troligen att komma som en chock, har jag en känsla av. För 25- 30- graders värme är väl kanske inte direkt vad man är beredd på efter 8 veckor med moln och regn. Svalka dig med ljusa färger, och som sagt - svala material.
See By Chloé.

2 - SKYDDA LÄPPARNA MED PERSONLIGHETEN SJÄLV:
I vilken färg du vill (på förpackingen) kan du beställa ett läppcerat med lätt vaniljsmak OCH solskydsfaktor 20. Dessutom kan du trycka något extra personligt på förpackningen. Why not? säger jag. Axon Profil.

3 - INTE LIKA SVÅRT SOM EN BOK I SOLSTOEN:
Nej, när man måste ligga och stötta sig på armarna när man skall läsa (vilket resulterar i nack-ont) gillar inte ens jag, en galen boklus, idén med att läsa hela tiden, hela sommaren. Tacka då jag-vet-inte-vem för att det finns ljudböcker. In i MP3:n, så har du underhållning för hela sol- dagen. Just nu är jag nyfiken på Stieg Larssons böcker, som mormorn har stående i bokhyllan här. CDON.

Kommentarer
Postat av: Amanda

roliga läppcerat ;)

2007-08-06 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback