Vad får dig på fall?

Fr?gor!


Det är tydligen storm på östkusten i USA, så det blir ingen videokonferans. Puh, jag var ändå inte riktigt säker på vad jag skulle säga. Men det blir en annan dag istället.

Nu kunde jag istället lägga lite tid på att lära mig hur man får upp en sådan här röstningsgrej! Och jag lyckades. För en gångs skulle lyckades jag, Beth, med något teksniskt (; I alla fall. Jag ve inte hur ofta frågor kommer komma upp, eller om de kommer ha något gemensamt överhuvud taget - men jag brukar komma in i något sorts mönster efter ett tag.

Första frågan är i alla fall: Vad är det som får dig att köpa ett speciellt plagg / accessoar?
Du hittar röstningsgrejen i menyn till höger, under kalendern.

Kommentarer
Postat av: Linn

det var svårt. Jag valde färgen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback