Tillåtet att passa på

ScorettImorgon är det 1-årsjubileum på allum, och självklart skall jag dit. Jag är nog en av dem som har sprungit där mest under året som gått (förrutom de som jobbar där då) så det är klart jag kommer vara där.
Fast jag har inte alls många kronor kvar, så vad jag skall kika efter är skorna här till höger som kommer att säljas till specialpris. Jag och plånbok klappar händer (fötter?).

Jag skall försöka få tag i lite påskgodis också, det kommer ju faktiskt inte förrän nästa år igen - så det är tillåtet att passa på. Och så kanske någon accessoar eller något kul hos indiska. Jag ? Indiska.

Over and out.

P.S. Hey, glömde skriva det här (ta det med den dramatik det förjänar): Jag kan inte välja mellan röda och marinblå/svarta. HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: Ellen

röd var fint, men dom hade kunnat vara mer röda. Blått passar ju till det mesta. Kör på .. båda :P

Postat av: Sandra

Precis! Varför kan inte de sändas någon annan kväll i veckan när skitprogram går på tvn? Euw.

Marinblå! :)

2007-04-08 @ 20:34:26
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: Debbie

Röstar för marinblå ;)

2007-04-08 @ 23:51:19
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback