Tänk gröna blad på alla björkar som finns. Det är sommar.

kollage
Skickar iväg en dröm supersnabbt här nu, i reklampausen (av Grey's såklart). Dagens dröm känns lite försomrig. Runt slutet av maj, början av juni. Gröna träd, lite moln och 22 grader (ja) i skuggan. Varmt.

Snyggaste koftan från La Redoute. En lös, lagom tjock tröja är aldrig fel. Och speciellt inte just denna, som även är riktigt snygg stickning också.

Jeansshorts från Diesel. Ganska enkla, men med knappar som alltid är en kul liten detalj. Till en Beige topp är mörk tvätt snyggast, tycker jag.

Diadem från H&M Barn. Varför gör de inte sådana här söta till dam- avdelningen? Och speciellt just diadem, för det finns inte en chans att jag får på mig ett diadem som är gjort för en 8- årings huvud.

Över- axeln väska från Wedins. Jag är verkligen helt insnöad på överaxeln- väskor, och wedins gör alla de snyggaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback