Superduper

modepassetHos indiska kan man just nu (bara sådär) plocka åt sig ett modepass. I det får du rabatter och erbjudande - superbra nu när indiska dessutom gör snyggare och snyggare saker som man lägger mer och mer pengar på. Med detta blir det kanske istället mer och mer grejor, mindre och mindre pengar (till dem)? Who knows?

Jag tog ett när jag var där förr- förra söndagen, och det såg rikitgt bra ut. Nu är det ju så att slarviga jag vet inte riktigt vart mitt är just nu, men du borde gå och ta ett du med. Det är ett äkta fynd.


Kommentarer
Postat av: ottie

*YAY*
nu blir jag glad

Postat av: someone

hm, nja. enligt alla grejer så är jag "normalviktig" men om man inte vill vara normalivkig utan smal så känner man sig inte särksillt attraktiv. Och man mår bra när folk uppskattar en och jag uppskattar de tjejerna, de är mitt mål.

2007-04-25 @ 19:15:31
URL: http://thinasair.blogg.se
Postat av: petronella

Håller med. Indiska blir bara bättre och bättre!

2007-04-25 @ 19:34:36
URL: http://petronellass.blogg.se
Postat av: Beth

Someone: Håller inte med dig ett dugg. Är man normalviktig innebär det att man bör hålla den vikten. Är man normalviktig är man också smal. Och jag uppskattar inte de tjejerna du hade på bild bättre än någon annan. Och många med mig. Det kan jag lova dig (:

Petronella: Absolut! :D

2007-04-25 @ 19:37:21
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Hanna

Visst blir kläderna allt snyggare på Indiska men hur är det igentligen med kvalitén?? Köpte en snygg svart klänning där jag upptäckte ett hål mitt i tyget =( ...som tur var fick jag en ny=)

2007-05-18 @ 15:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback