STOR BILD PÅ SOFI

SOFI
Stor bild på Sofi, stor bild på Sofi! Det här gillar jag. Jag som började tröttna lite smått på Sofis ständiga outfits i gråskala, allt från Zara eller Marc Jacobs (inget illa ment mot Zara och Marc Jacobs, men Sofi kunde kanske varierat det lite mer än så), blir glatt överraskad när jag tittar in på
Aftonbladet nu på morgonen. Den här outfiten är S-N-Y-G-G, Sofi!
Gult snyggt linne + jeansskjorta = såååå beyond (haha, jag fann inga andra ord just nu - är aningen påverkad av språket i denna). Och det där hårbandet och hårspännet ser inte heller alltför dåligt ut!

Jag skall i alla fall definitivt hålla utkik efter en jeansskjorta idag, på min shoppingrunda - det är en sak som är säker!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar "Longchamps": Jag funderade på en guldig, den var schitasnygg! ;D Den beror på, de på bilden kostar 629 :- om jag inte minns fel :)

Postat av: Linn

Jag tycker om både Sofi och outfiten

2007-04-02 @ 14:53:36
URL: http://lajn.webblogg.se
Postat av: Johanna

jag älskar denna bild, så himla vårig, färgerna gör mig helt glad!

2007-04-03 @ 13:24:22
URL: http://johannastic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback