Solskärm är coolt.

Man får ju blogga! Så det gör jag, helt enkelt. Ja. Idag har vi vart både i Grebbestad fort, och lite i Hamburgursund. Ett stycken nytt nummer av ELLE och Klick- bilagan fick göra mig sällskap resten av eftermiddagen och sedan har jag inte hunnit mycket mer ikväll. Två saker jag dock har uppmärksammat gällande H&M idag, måste jag skriva ner:

- Turban. Nu har H&M fått in en budgetvariant av den populära turbanen, och snart kommer hela stan gå runt i en - känns det i alla fall som. Jag håller mig nog undan, men för dig - bara 98 pix!

- Skärm. En sådan där solskärm skulle helt plötsligt inte vara helt fel. H&M har en i genomskinlig plast, för 69 kronor och JAG VILL HA. Jag hittade ingen bild på den, men du hittar den i senaste numret av ELLE på en himla massa platser. Och nej, det är
absolut inte denna (hm...).

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Nej turban är nog inget för mig heller..
Men sånadär solskärmar är snygga. Jag har en röd från NIKE :)

Postat av: Debbie

Är lite nyfiken på deras turban, men inte för mitt eget huvud. Skulle vara roligt å prova, men jag skulle nog inte bära upp den med självförtroende ;P

2007-04-06 @ 22:21:44
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback