Sola och bada

Snart bär det av till sommarparadiset (åh, vad jag kommer ångra mig att jag skrev det där, när jag har vart där i tre veckor utan kompisar till sommaren). Jag har packat bikini. Hur varmt tror ni det kan tänkas vara i vattnet? Typ 10? 12? 7? Nja, något av de första tippar jag på. I alla fall: bestämmer fega jag mig för att inte bada skall det i alla fall solas utav bara sjutton. Det lovar jag dig - jag skall bli brun detta året (huh, för första gången i mitt liv då)! Inga jeans har jag packat heller. Förrutom i shorts- och kjol- form. En klänning. Packningen skriker sommar.

Och vädret ser ju mycket bättre ut nu än vad det gjorde i morse. Fortsätt så!
bra
Nu är frågan... vilken buss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback