Skoproblem

Imorgon skall vi ha sån där skoj- fotografering i klassen. Ni vet, då hela klassen klär ut sig och är allmänt oseriösa? Japp.
I alla fall (hm, svarade jag på min egna fråga är uppe?) så har jag absolut inga utklädningskläder, så jag har bestämt mig för att köra på sjömanslooken. Á la tjej. Typ. Det blir sjömansskjorta (såklart), overknees,
mina blåa skor och ett sidenband i håret. Hade jag i alla fall tänkt först. Men nu visar det sig att de båda sistnämna har jag inte en aning om vart de har bestämt sig för att hålla hus. Visst, det blå sidenbandet måste jag väl inte ha (jag kan ta ett annat blått band, helt enkelt), men skorna - för sjutton! Vart är dem? De är ju som pricken över i på min planerade outfit. Måste leta, måste leta.

Skall ut i den (äntligen) 20- gradiga värmen. Vindstilla. Heaven on earth. Hm...
(:
Kompisen S (okej, det finns två S - så jag döper från och med nu om till S1) skall vara sjökapten. Mjou, det kan ju komma att se kul ut. Skall försöka få med mig gästoutfits hem imorgon. På alla... inte så seriösa outfits. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback