Skjortan - den nya cardigan.

:D
Är mitt upp i en garderobsstädning som jag nu insett att jag inte borde ha gett mig in på. Well, får väl ta en hylla i taget, så får vi se hur mycket jag orkar och hinner idag. Behövde i alla fall en paus, så jag skickar iväg en dagdröm!

Vitt linne från Marni går nog att fixa till en Miniklänning. Antingen tar man en storlek större eller så gör vi en längre kjol på skapelsen som förtjänar ordet "somrig".

Grå tights från H&M. Jag vill ha gråa tights riktigt mycket. Det är vad som saknas mest i min basgarderob, och jag kan inte fatta varför jag inte köpt det tidigare. Oumbärliga nu i vår, liksom.

Skjorta från Paul Smith. Det snyggaste du kan använda som cardigan i vår, är ingen cardigan, utan en skjorta! Denna från Paul Smith har den snyggaste nyansen, och den perfekta längden på armarna.

Väska från H&M. Miniväskor i överflöd på bloggen, men de är ju så söta. Helt opraktiska måste jag erkänna, men snyggast - lätt.

Silverballerinas från Wedins. Jag har suttit och velat ha med dessa på flera dagdrömmar, men har liksom hållit mig undan från dem av någon anledning. Nu fungerade det inte längre - jag är tvungen att ha med dem!

Sjal från H&M. Lite färg, också. Och då snackar vi snygg färg, vänner. Att knyta runt axelnremmen på väskan. Åh, så snyggt!

Kommentarer
Postat av: Amanda - I´m back

jag vill ha sjalen, det är så fräscht med färg på detaljer som sjalar....

Postat av: Astrid Sonja Emilia

Jättefina sandaler och finfin topp! Vill ha! Ha det bra! /astrid

2007-04-04 @ 18:55:36
URL: http://ohlala.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback