SIMMA!

chloe
Haha, nej - jag har inte planerat att ta på mig en bikini än på ett antal år. Men visst är det coolt på sitt sätt. Det säger jag inget om. Jag skulle bara inte känna mig bekväm i det för tillfället. Ännu.

Men om jag skulle bli tvingad att dra på mig en baddräkt, då skall det för sjutton vara en snygg en. En identisk med den från Chloe på bilden ovan, för att vara lite tydligare. Hur snygg som helst ju. Och inte en av de vanliga tantiga modellerna. Chloe gör rätt igen. Rätt. Rätt. Rätt. Ett evigt rätt.

Kommentarer
Postat av: someone

fast jag är ju inte smal. inte än. jag har fett övrallt som bara är fel fel fel och äckligt. en dag är jag smal. då är jag nöjd :)

Postat av: Beth

Someone: Alltså, det är inte mycket mer jag kan göra härifrån för att få dig att förstå att det du håller på med rent ut sagt är riktigt dumt. Men du kan väl i alla fall försöka lyssna (: För du kan omöjligt vara "fet". Thats it. Sluta med vad det är du håller på med, och förstå att du är bra som du är!

2007-04-26 @ 07:16:35
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback