Påskpresent och påskfynd. Yes.

Knäppte faktiskt ett par bilder på.. ja, (de saker detta inlägget handlar om) i helgen men datorn norrut ville inte ha mina bilder så jag lägger upp de nu istället.
Av farmor fick jag nämligen världens sötaste lilla "skrin" och ett jättefint äpplehalsband. Okej, kameran själv var inte heller så bra kompis med mig. I verkligheten har äpplet typ
den här färgen (hm, ja - inte den svarta i mitten utan det som är lite runtomkring) eller lite ljusare.
Sedan hittade jag ett gammalt, gammalt halsband (fast det såg faktiskt helt nytt ut) från Nina Ricci. Ett berlock- liknande halsband med en tjej i profil på som har söta blommor i håret. Så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback