Osminkad visningsbild. Var ej dum.

Okej, jag vet att den nya "visningsbilden" här på bloggen inte är något fantastiskt mästerverk, men jag skall försöka hitta en som skall sitta fast där ett tag. Eller ja... den som är uppmärksam har väl märkt att jag har bytt ett par gånger det senaste. Men... ja, jag skall i alla fall skaffa en och inte ändra mer. Snart, alltså.

Okej, idag händer det väl en del, dock inget jag kan avslöja här ännu. Eller kan, kan jag väl. Men nja.. ni får vänta lite (; Haha, nu känner jag mig jobbigt mystisk.


Kommentarer
Postat av: Nina

ja visst var den :D

Postat av: tomten

explodera då din jävla bomb kallar du de mode de e ju vaD MIN MORMOR HAR PÅ SIG PÅ EN DÅLIG DAG

2007-04-12 @ 12:16:14
Postat av: Beth

tomten: vad menar du för mode?

2007-04-12 @ 16:42:25
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback