O- shoppande

Väldigt lång dag på stan + ingenting shoppat. Det låter kanske inte som om det är jag som skriver, men det är det. Hm... Nae, det var faktiskt ingenting som föll mig i smaken. Eller jo, en skitsnygg tröja med fickor inne på Monki, men den fanns bara i Large. "Kommer nya på tisdag", meddelade tjejen i kassan. - MEN JAG ÄR JU HÄR IDAG, tänkte jag(; Well, även fast det är rent utsagt sorgligt att jag inte köpt något, så känns det på ett sätt skönt också - jag kan faktiskt gå i affärer utan att slänga iväg pengar. Det är lite smått coolt i alla fall.

Då kan jag ju börja spara till större saker än ett linne på Gina Tricot liksom. Ett steg längre i trappan mot en smart shopperska (som jag från och med nu kallar mig själv, för det är ett bra ord).

Äsch, nu är du uppdaterad om min dag (och okej, jag är inte riktigt lika glad över denna o-shoppande dag som det låter, men jag kan ju försöka se saker från den positiva sidan). Snart blir det mer bloggning. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback