(O-)seriöst

(:Hela klassfotot kan jag nog tyvärr inte bjuda på. Jag kan bara säga att klassen levde ut till fullt med det där att ta ett OSERIÖST klassfoto. Jag har ännu inte frågat några vännor om jag får lägga ut kort på bara de, så det får vänta eller utebli det med. Vi får se.

Jag hade i alla fall på mig vad som visas intill. Ansiktet såg lite snurrigt ut så vi hoppa det med. Haha(;
Jag hittade aldrig
mina blåa skor, så det blev ett par bruna gamla pumps istället. Och en sak till som inte visas på bilden är mina ankarörhängen, men de ser ni ju här. På bilden som jag länkade där ser du ju också de overkneestrumpor jag hade på mig idag också. De ser du visserligen på bilden (till vänster) "in action" också, men ändå.

Till det sjömansskjorta och tofs. Nu skall jag duka, såreså.














Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade ni klassfoto idag? Vi har alltid det på hösten :P

Postat av: Beth

Sandra: Jo, vi med (: Men vi had esånt här oseriöst där alla klär ut sig osv. idag (:

2007-04-25 @ 18:47:35
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Ellis

Haha spexfoto verkar så skojjigt, alltså det verka dröja evigheter tills vi ska ta.Och jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till.Funderar seriöst på Drag Queen.Hm.

2007-04-25 @ 22:57:12
URL: http://Ellisellis.webblogg.se
Postat av: Bredeelida

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-07-06 @ 09:28:33
URL: http://bredeelida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback