Neonrosa, min vän

(:
Det har vart alldeles för lite neonrosa bland mina drömmar, så nu kör vi på med två färgklickar med en gång! Och en vit klänning till skönhet dessutom...

Vit klänning m. knappar från Julie Sandlau: Jag är lite rädd för vita klänningar på något sätt, vill jag erkänna, det känns som att man bara får ha på sig sådana vid högtider (jag tänker; när man döps, konfirmeras och gifter sig) men sedan kom jag på; nej, jag får ha på mig vita klänningar NÄR JAG VILL. Nu vill jag.

Neonrosa pås-/överaxeln- väska från Soft Grey / La Redoute: Jag älskar både påsväskor (som jag kallar de) och överaxelnväskor, och en neonrosa skulle inte heller sitta helfel!

Neonrosa ballerinas från Ellos: Så snygg färg (tänk dig till solbrända fossingar), och dessutom - just nu är de på rea!

Hårspännen från H&M: Söta små hårspännen som piggar upp rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback