Manhattan! (Hm, att köpa eller ej?)

Manhattan!
Suck, imorse byggde tydligen bloggen om igen så man kunde varken läsa bloggar (som tillhör blogg.se) eller skriva själv. Sad, sad. Men dagen artade sig ändå, vill jag lova.

Sol, stor sol. Värme, varm värme. Nu är den här månaden här, när vissa går i t-shirt (typ jag, men det gjorde jag även annandag jul i och för sig) medan andra inte hunnit köpa vårjacka ännu. Vilket resulterar i att de svettas runt i vinterjackan. Usch, jag mår nästan dåligt när jag ser vinterjackor i 17-18 graders värme (i skuggan, mina vänner).

Först blev det en god kycklingpastasallad på salladsbaren men några vännor, därefter åkte vi in till stan. H&M trend hade mycket fina saker, men längs fastnade vi nog alla med huvudet nere i Body Shops coconut body lotions. De luktar för jäkla underbart. Coconut bodylotions ÄR sommar. Sofie köpte Body Shops, men jag håller mig tills jag kan köpa min favorit i en sommarbutik i Fjällbacka. Uh, inget slår dem.

Jag drog in alla i en affär de kallade "kärring-affär", men så kan man inte kalla en affär som säljer smålandsväskan, var jag snabb att påpeka. Det var färsta gången jag såg den IRL idag, och jag vill lova att den är lika snygg i verkligheten som på bild. Josef Frank är ett geni. Det kan jag konstatera.

Okej, aningen flummigt inlägg, haha (; Försökte fatta mig kort om denna sjukt roliga dag. Den är bäst. Och nu väntar en seg fredag- kväll. Skönt, skönt.

Kommentarer
Postat av: jen

Visst är den läcker. Älskar alla härliga färger!! ;)

ha en trevlig kväll!

Postat av: Sofia

jag ääääälskar den :D
Men hur mkt går den på?

2007-04-13 @ 22:00:33
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Jelena

Jag har länge drömt om den där väskan...

2007-04-15 @ 12:49:45
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback