Livrädd

Usch, det regnar. I och för sig var det veckor sedan det regnade senast,
men jag föredrar ändå sol. Och det har nog framgått tydligt i min blogg hittills också, så jag skall inte tjôta mer om det (;

Ännu en hemskhet väntar här nu på morgonen: Nationella prov i matte. Jag är livrädd för dem. Jag förstår inte sånt där. Och speciellt inte repetitioner. Man vet inte vad man skall plugga på. Man pluggar inte på.
... och så ösregnar det också. Och jag skall gå till skolan. Min lyckodag är kommen (och lite ironi på det).

1
Bilden är hämtad från google, och det ser definitivt inte ut så här.
Det är mer något ljusgrått över hela himlen och vatten i hela luften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback