Jag vill ha (de VR)

(:

Jag tror jag nämnt det tidigare. Att när jag precis läst en tidning så skriver jag långa listor på nya vill-ha-begär (som jag antingen sett direkt i tidningen, eller kanske har blivit inspirerad till av något i tidningen). Här är ett smakprov på vad jag vill ha från nyaste numret av VeckoRevyn.

Juicy Tubes "Disco Melon": Just den nyansen jag vill ha syns inte på den bilden som jag visar på kollaget, men det var den enda bild jag fick tag på. Nyansen som har det fräsiga (så coolt ord) namnet "Disco Melon" är en orange-rosa nyans, har jag för mig, och tillhör vårens nyheter i de små saftiga tuberna (fiffigt).

Hårinpackning från OLIV: Hm, tyckte också att "Elvital Anti- breakage" lät bra, men hittade ett... mindre bra omdöme om den här på internet. Och OLIVs är också en jag velat ha ett tag. Och nu är det dags att verkligen investera i en bra hårinpackning. Jag har vart slö på det hittills.

♥ Sandaler från Topshop: De svarta fanns inte på bild, men de var också ett lockande alternativ. Silver är dock helt OK.

  Bitterfittan av Maria Sveland: Fick nästhögsta betyg av Vecko Revyn, och det måste ju betyda något? Verkar som en riktigt cool bok, faktiskt.

♥ Hårtork; OBH Artist Prodryer 1800: En snygg, röd hårttork som tydligen skall vara något i katt-väg (jag gillar inte hästar så mycket, så det fick bli katt istället).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback