Jag känner det är nånting på gång. Sommartider. Sommartider.

(:Fortfarande lika otekniska jag, försöker lära mig lite om Modette- sidan. Jag har sett att somliga har "garderober" där de lägger ut enskilda plagg, och visar upp. Det hade vart något.. men jag vet inte hur man gör (; Någon?

Tog en snabbrunda ner till allum med Sofie. Luktade på parfymer (
hoppas att den godaste, snyggaste blir min snart), åt kladdkaka och köpte en liten... Jag vet inte vad man skall kalla det, kanske smyckes-spegels-portmonnä? Du ser den på bilden intill. En riktigt söt detalj att ha i väskan, för bara 29,50 pix. Hos Indiska.
Appråpå väskan är det kanske dags för en in-the-bag snart igen? Eller något liknande i alla fall.

Oj, nu är det OC. Chao!





Kommentarer
Postat av: Anna

Den där parfymen luktar så gott, och så flaskan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback